ikona facebook facebook     ikona telefonu 61 867 40 50     ikona emailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Bieżące realizacje działu LafConsulting

Projekt i budowa drogi ekspresowej S61

Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn odcinek Śniadowo – Łomża Południe

Kontrakt obejmuje nadzór nad zaprojektowaniem i budową drogi ekspresowej S61 na odcinku Śniadowo – Łomża Południe o długości 17 km. Powyższy odcinek stanowi fragment drogi ekspresowej S-61 Ostrów Mazowiecka – Łomża – Stawiski – Szczuczyn – Ełk – Raczki – Suwałki – Budzisko (granica państwa), oraz zlokalizowany jest na terenie dwóch województw: mazowieckiego i podlaskiego. Droga ekspresowa S61 jest inwestycją, która stanowić będzie część połączenia drogowego w Paneuropejskim Korytarzu Transportowym, łączącym kraje zachodniej Europy z krajami Bałtyckimi.

Długość odcinka: 17 km

Wartość zadania: 380 339 782,86 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

Projekt i budowa drogi ekspresowej S61

Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn odcinek Łomża Południe – Kolno

Kontrakt obejmuje nadzór nad zaprojektowaniem i budową drogi ekspresowej S61 na odcinku Łomża Południe - Kolno o długości 13 km wraz z mostem przez rzekę Narew o dł. Ok. 1,2 km. Powyższy odcinek stanowi fragment drogi ekspresowej S-61 Ostrów Mazowiecka – Łomża – Stawiski – Szczuczyn – Ełk – Raczki – Suwałki – Budzisko (granica państwa), oraz zlokalizowany jest na terenie województwa podlaskiego. Droga ekspresowa S61 jest inwestycją, która stanowić będzie część połączenia drogowego w Paneuropejskim Korytarzu Transportowym, łączącym kraje zachodniej Europy z krajami Bałtyckimi.

Długość odcinka: 13 km

Wartość zadania: 525 681 936,24 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Projekt i budowa drogi ekspresowej S61

Szczuczyn - Budzisko (gr. państwa) odcinek Szczuczyn – Ełk Południe

Kontrakt obejmuje nadzór nad zaprojektowaniem i budową drogi ekspresowej S61: odcinek Szczuczyn – Ełk Południe. Długość odcinka to ok. 23 km. Planowany czas realizacji to 29 miesięcy z wyłączeniem okresów zimowych (15.12-15.03). Inwestycja będzie polegała na budowie dwóch odcinków dwujezdniowej drogi ekspresowej S61 wraz z budową dróg serwisowych, obiektów inżynierskich czy obiektów z zakresu ochrony środowiska oraz remontem wybranych dróg lokalnych.

Długość odcinka: ok. 23 km

Wartość zadania: 699.510.021,67 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Projekt i budowa drogi ekspresowej S61

Szczuczyn - Budzisko (gr. państwa) odcinek Ełk Południe – Wysokie

Kontrakt obejmuje nadzór nad zaprojektowaniem i budową drogi ekspresowej S61: odcinek Ełk Południe – Wysokie. Długość odcinka ok. 23 km. Planowany czas realizacji to 29 miesięcy z wyłączeniem okresów zimowych (15.12-15.03). Inwestycja będzie polegała na budowie dwóch odcinków dwujezdniowej drogi ekspresowej S61 wraz z budową dróg serwisowych, obiektów inżynierskich czy obiektów z zakresu ochrony środowiska oraz remontem wybranych dróg lokalnych.

Długość odcinka: ok. 23 km

Wartość zadania: 685.948.284,67 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa drogi ekspresowej S6

Lębork – Obwodnica Trójmiasta odcinek Bożepole Wielkie – Luzino

Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa drogi ekspresowej S6, na odcinku Bożepole Wielkie – Luzino o dł. 10,5 km. Trasa stanowi część drogi ekspresowej S6 Słupsk – Gdańsk na terenie województwa pomorskiego. Budowa obejmuje: budowę dwujezdniowej drogi ekspresowej S6 wraz z niezbędnymi robotami branżowymi i teletechnicznymi, budowę dróg serwisowych, obiektów inżynierskich, obiektów z zakresu ochrony środowiska oraz remont wybranych dróg lokalnych.

Długość odcinka: 10,5 km

Wartość zadania: 337.981.735,78 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Usprawnienie połączenia komunikacyjnego pomiędzy wyspami Uznam i Wolin w Świnoujściu 

Budowa tunelu pod Świną

Inwestycja obejmuje zaprojektowanie i budowę tunelu, stanowiącego stałą przeprawę w Świnoujściu, łączącą wyspy Uznam i Wolin. Tym samym nowa trasa zastąpi istniejące przeprawy promowe. Całkowita długość inwestycji to 3,4 km, z czego 1,44 km przebiega pod rzeką Świną w tunelu  o średnicy 12 m.

Długość odcinka: 3,4 km

Wartość zadania: ok. 793.186.390,32 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa drogi S3

Legnica– Lubawka na odcinku Legnica - Bolków 

Inwestycja „Zaprojektowanie i wybudowanie drogi S3 Legnica (A4) – Lubawka, na odcinku od węzła Legnica II (bez węzła) do węzła Bolków (z węzłem)” została zaliczona do bardzo ważnych zadań rządowych. Konieczność jej budowy wynika z potrzeby stworzenia tranzytowego układu dróg na terytorium kraju. Realizacja tego projektu jest jednym z elementów dostosowania infrastruktury drogowej do standardów europejskich i jest planowana do finansowania ze środków UE.

Długość odcinka: 35,835 km

Wartość zadania: 618.457.963,44 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa drogi S7

Chęciny – Jędrzejów

„Budowa drogi S7 Radom (Jedlińsk) – Jędrzejów, odc. Chęciny – Jędrzejów” połączy wybudowaną w 2013 roku obwodnicę Kielc z istniejącą obwodnicą wschodnią Jędrzejowa. Nowa trasa przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu i komfortu jazdy. Dzięki inwestycji znacznie skróci się czas podróżowania między Warszawą, Kielcami, a Krakowem, a ponad 90 procent świętokrzyskiego odcinka drogi nr 7 będzie miało pełne parametry trasy ekspresowej.

Długość odcinka: 21,553 km.

Wartość zadania: 585 697 761 ,29 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa drogi S5

Głuchowo –Wronczyn

Budowa drogi ekspresowej S5 na odcinku Poznań (A2 węzeł “Poznań Zachód – d. “Głuchowo”) – Wronczyn (węzeł “Mosina” – d. “Wronczyn”), która połączy Poznań z Wrocławiem. Nowa trasa przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu i komfortu jazdy. Dzięki inwestycji – po wybudowaniu kolejnych odcinków – znacznie skróci się czas podróży pomiędzy aglomeracją poznańską oraz wrocławską.

Obecnie średnia prędkość podróży na odcinku istniejącej drogi krajowej nr 5 pomiędzy Poznaniem, a Wronczynem wynosi 55 km/h. Wybudowanie drogi ekspresowej pozwoli kierowcom zaoszczędzić około połowy czasu podróży. Istniejąca droga krajowa nr 5 przechodzi na budowanym odcinku przez szereg miejscowości, w tym przez miasto Stęszew, które nie posiada obwodnicy. Budowana droga ekspresowa przyczyni się praktycznie do całkowitego wyeliminowania ruchu tranzytowego pojazdów ciężarowych z tych miejscowości.

Lokalizacja projektowanych na drodze ekspresowej S5 węzłów drogowych spowoduje zwiększenie atrakcyjności gospodarczej tego region.

Długość odcinka: 15,875 km

Wartość zadania: 529.242.724,26 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa drogi S5

Głuchowo –Wronczyn

Budowa drogi ekspresowej S5 na odcinku Poznań (A2 węzeł “Poznań Zachód – d. “Głuchowo”) – Wronczyn (węzeł “Mosina” – d. “Wronczyn”), która połączy Poznań z Wrocławiem. Nowa trasa przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu i komfortu jazdy. Dzięki inwestycji – po wybudowaniu kolejnych odcinków – znacznie skróci się czas podróży pomiędzy aglomeracją poznańską oraz wrocławską.

Obecnie średnia prędkość podróży na odcinku istniejącej drogi krajowej nr 5 pomiędzy Poznaniem, a Wronczynem wynosi 55 km/h. Wybudowanie drogi ekspresowej pozwoli kierowcom zaoszczędzić około połowy czasu podróży. Istniejąca droga krajowa nr 5 przechodzi na budowanym odcinku przez szereg miejscowości, w tym przez miasto Stęszew, które nie posiada obwodnicy. Budowana droga ekspresowa przyczyni się praktycznie do całkowitego wyeliminowania ruchu tranzytowego pojazdów ciężarowych z tych miejscowości.

Lokalizacja projektowanych na drodze ekspresowej S5 węzłów drogowych spowoduje zwiększenie atrakcyjności gospodarczej tego region.

Długość odcinka: 15,875 km

Wartość zadania: 529.242.724,26 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.