ikona facebook facebook     ikona telefonu 61 867 40 50     ikona emailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Bieżące realizacje działu LafConsulting

Budowa drogi S3

Legnica– Lubawka na odcinku Legnica - Bolków 

Inwestycja „Zaprojektowanie i wybudowanie drogi S3 Legnica (A4) – Lubawka, na odcinku od węzła Legnica II (bez węzła) do węzła Bolków (z węzłem)” została zaliczona do bardzo ważnych zadań rządowych. Konieczność jej budowy wynika z potrzeby stworzenia tranzytowego układu dróg na terytorium kraju. Realizacja tego projektu jest jednym z elementów dostosowania infrastruktury drogowej do standardów europejskich i jest planowana do finansowania ze środków UE.

Długość odcinka: 35,835 km

Wartość zadania: 618.457.963,44 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa drogi S7

Chęciny – Jędrzejów

„Budowa drogi S7 Radom (Jedlińsk) – Jędrzejów, odc. Chęciny – Jędrzejów” połączy wybudowaną w 2013 roku obwodnicę Kielc z istniejącą obwodnicą wschodnią Jędrzejowa. Nowa trasa przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu i komfortu jazdy. Dzięki inwestycji znacznie skróci się czas podróżowania między Warszawą, Kielcami, a Krakowem, a ponad 90 procent świętokrzyskiego odcinka drogi nr 7 będzie miało pełne parametry trasy ekspresowej.

Długość odcinka: 21,553 km.

Wartość zadania: 585 697 761 ,29 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa drogi S5

Głuchowo –Wronczyn

Budowa drogi ekspresowej S5 na odcinku Poznań (A2 węzeł “Poznań Zachód – d. “Głuchowo”) – Wronczyn (węzeł “Mosina” – d. “Wronczyn”), która połączy Poznań z Wrocławiem. Nowa trasa przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu i komfortu jazdy. Dzięki inwestycji – po wybudowaniu kolejnych odcinków – znacznie skróci się czas podróży pomiędzy aglomeracją poznańską oraz wrocławską.

Obecnie średnia prędkość podróży na odcinku istniejącej drogi krajowej nr 5 pomiędzy Poznaniem, a Wronczynem wynosi 55 km/h. Wybudowanie drogi ekspresowej pozwoli kierowcom zaoszczędzić około połowy czasu podróży. Istniejąca droga krajowa nr 5 przechodzi na budowanym odcinku przez szereg miejscowości, w tym przez miasto Stęszew, które nie posiada obwodnicy. Budowana droga ekspresowa przyczyni się praktycznie do całkowitego wyeliminowania ruchu tranzytowego pojazdów ciężarowych z tych miejscowości.

Lokalizacja projektowanych na drodze ekspresowej S5 węzłów drogowych spowoduje zwiększenie atrakcyjności gospodarczej tego region.

Długość odcinka: 15,875 km

Wartość zadania: 529.242.724,26 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa Obwodnicy Kłodzka

„Zaprojektowanie i wybudowanie obwodnicy Kłodzka w ciągu DK 33 wraz z łącznikiem DK 46” zakłada poprowadzenie obwodnicy po zachodniej stronie Kłodzka (w ciągu drogi krajowej nr 33) oraz wykonanie łącznika drogi krajowej nr 46 po wschodniej stronie miasta. Początek opracowania zachodniej obwodnicy przyjęto w rejonie dzielnicy Książkówka, gdzie projektowana droga krajowa nr 33 łączy się z międzynarodową drogą krajową nr 8 (E67). Koniec opracowania stanowi połączenie z drogą krajową nr 33 w rejonie miejscowości Żelazno. Początek opracowania trasy łącznika po wschodniej stronie miasta Kłodzka stanowi połączenie z drogą krajową nr 46 w miejscowości Jaszkowa Dolna, natomiast koniec trasy łączy się z drogą krajową nr 33 w rejonie ul. Wyspiańskiego.
Ponad to w ramach zadania zostanie przeprowadzony remont istniejącego przebiegu drogi krajowej nr 33 na odcinku od końca zakresu realizacji łącznika drogi krajowej nr 46 do końca zakresu realizacji obwodnicy m. Kłodzka.

Wartość zadania: 197.101.068,60 zł brutto

Długość odcinka DK 33: 5,729 km

Długość odcinka DK 46: 2,580 km

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa Obwodnicy Ostrowa Wielkopolskiego

Budowa obwodnicy Ostrowa Wlkp. w ciągu drogi ekspresowej S11 (II etap) realizowana jest w systemie projektuj (optymalizuj) i buduj. Realizowany II etap obwodnicy Ostrowa Wlkp. jest kontynuacją I etapu obwodnicy, który został przekazany do użytkowania pod koniec 2009 roku. Dzięki wybudowaniu II etapu obwodnicy ruch tranzytowy przeniesie się z miasta na obwodnicę. Spowoduje to skrócenie czasu przejazdu drogą krajową nr 11 oraz usprawni ruch w kierunku Poznań – Ostrów Wlkp. – Katowice oraz Kalisz – Ostrów Wlkp. – Wrocław, jednocześnie spowoduje lepszą obsługę ruchu, krótszy czas podróży i poprawę bezpieczeństwa ruchu oraz zapewni niezbędny poziom komfortu jazdy.

Długość odcinka: 12,8 km

Wartość zadania: 284.264.227,07 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

Budowa Obwodnicy Jarocina w ciągu drogi S11

Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa wielkopolskiego. Droga przebiega przez tereny powiatu średzkiego –gmina Nowe Miasto n/Wartą, powiatu jarocińskiego –gmina Jarocin oraz Jarocina.
Obwodnica Jarocina jest częścią całego zadania wybudowania drogi ekspresowej S11 z Kołobrzegu przez Poznań do Bytomia. Składa się z dwóch części: obwodnicy o długości 10,18 km oraz łącznika o długości 2,93 km przebiegającego od obwodnicy do istniejącej drogi krajowej nr 11.
Projektowana droga przejmie ruch tranzytowy z istniejącej drogi krajowej nr 11 biegnącej dotychczas przez centrum miasta, jednocześnie ma spowodować lepszą obsługę ruchu, krótszy czas podróży i poprawę bezpieczeństwa ruchu oraz zapewnić niezbędny poziom komfortu jazdy.

Długość odcinka: 10,18 km

Wartość zadania: 293.395.835,75 zł brutto

Czytaj więcej

pauza

 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.